TEST TEST TEST

Men i tusen år

Nu sitter jag i mitt rum igen. Efter några hektiga timmar i stockholm. Jag väljer att nämna det som timmar istället för dygn. För det känns som att det är de man haft. Timmar. Långa timmar.
Jag har hunnit med massor. Det känns som att man varit borta i dygn.
Allt började med att jag klev upp 4 på torsdagsmorgonen. hade sovit sådär ja kanske fyra timmar.
Vaknade före alla andra i huset. Jag tänkte att det var skönt att kliva upp lite tidigare än dom andra och packa klart min väska. Jag var förvånadsvärt duktig på att packa väskan. Tog endast med mig ett ombyte varma kläder och ett ombyte svala kläder.
Sen blev det dags för den stora 6timmars bilfärden som låg framför mig.. Jag såg faktist framemot den på något konstigt vis. Jag har alltid tyckt om att åka bil. Eller att färdas frammåt. Jag älskar att sitta ensam på bussar eller tåg och bara åka. Helst ska det vara vid skymningen, då när världen är i sin vackraste form.
Dock sov jag mest hela vägen ner till stockholm.
Väl framme checkade vi in på vårat hotell i solna, samma hotell som vi bodde på för fyra år sedan.
Otroligt fint och fräsht hotell.
Sen begav vi oss in till staden och träffade pappa och syster.
Sen i många timmar shoppade vi. Jag och ann-sofie bara njöt att gå genom staden. jag tycker att det är så otroligt roligt att vara i en sådan stor stad. Ibland stannar jag bara upp och kollar på folk, och funderar på vad människorna tänker på. Det är en stressad miljö i stockholm tycker jag. Folk borde stanna upp mer och se på folket brevid sin sida.
Det 'är underbart att kolla på människor och deras klädstilar. Killarna där HAR stil. De flesta iallafall. Eller iallfall de som mina ögon fastnade för.
Vi hann också med att kolla in min bror när han gjorde högvakten. Det var vackert. Mamma och pappa stod i tårar. och jag och min syster såg på våran bror med stor stolthet. Bilder kan jag visa senare.

Inhandlat kläder har jag också gjort. Mycket för lite pengar faktist.  Jag tänkte ta bilder och visa senare.
Men nu ska jag nog göra nå nytta eller Sitta och lyssna på Sibiria och bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0