TEST TEST TEST

Learning lines

Jag tänkte säga att den här dagen har varit meningslös. Men det är ju verkligen inte sant. Den har kanske varit lite händelselös men inte alls meningslös.
Men dagen har faktist mest bara innehållit jag testa olika kläder.
Just det jag har ju också börjat läst en bok till jobbet. För er som inte vet är jag telefonförsäljare och ringer och ger bort böcker. Vackra Lögner heter den och Lisa Unger är författaren. Jag har redan läst halva boken och det är verkligen bra. Det känns skönt när man vet att böckerna man ger bort inte är skit böcker utan real shit.
Så if you have the chans så läs vackra lögner. Och om du är 18 hör av dig till mig , då kan du få den gratis.

Kommentarer
Postat av: Paula

hihi du kan ge den till mig i födelsedagspresent :D

2008-08-09 @ 17:55:57
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0