TEST TEST TEST

It's like my bodyrox

Ibland älskar jag mitt jobb. Idag var det en sådan dag.
Det gick bra att sälja och så.
Började med Spänningszonen idag , vi säljer till män.
Jag & charlotta spelar på våran kvinnliga charm ,( Om erik skulle sett detta hade han frågat om jag hade någon. )
Män är trevliga att prata med.

Hälsade på Emelie på sjukhuset idag. När vi gick in på hennes rum såg jag först inte att det var hon som låg där, så jag gick förbi. haha
Så jag och syster satt där en stund och bara hade det trevligt. Sen kom Sanna också.
Det var mycket trevlig. Men det var lite hemskt att se min lilla vän sådär trött och sliten efter sin operation. ( hon har opererat bort blindtarmen)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik på youtube. Niclas skickade lite musik som spelades på TC under yran. Faktist rätt sköna låtar. Väcker roliga minnen därifrån. Därför får dagens inlägg heta just som en av de låtarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0