TEST TEST TEST

Huvudet i sanden

ja nu var livet på topp. Eller hur?
nja kanske inte.
vaknade denna dagen med ett  ansikte som inte såg ut som vanlig.
Jag har nämlingen fått nått som har gjort utslag i ansiktet.
hur mysigt som helst.
van som jag verkar blivigt ringde jag till vårdcentralen. Börjar bli lite av en vana att hamna där känns det som.
Som vanligt tvivlar jag fortfarande mycket på den svenska sjukvården , iallfall den i östersund.
Fick tid kvart över tolv. Drog med mig syster och gick upp till övre torvalla där centralen ligger.
Kom upp förtidigt , gick och köpte pengar till telefonen och besökte min vän matilda.
Sen följer både syster och matilda mig till vårdcentralen.
Väl där inne får vi vänta en stund. Jag sitter och kollar runt, anne läser tips från hemmets journal och matilda påpekar att de som suttit där innan har gjort fel på korsorden.
Sen kommer läkaren.
jag är där inne i kanske 3 minuter. och de kommer fram till att det "kanske" är svinkopper.
Så jag ska köpa nån salva på apoteket.
JIPPPIE för mig, SCORE!

Det är ju bra , vissa brukar ha ångest för att dem har fått en finne på näsan innan skolan börjar. Själv vaknar jag upp och ser ut som en prickig korv.!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skulle du vilja få gratis presentkort från hm, gina tricot eller jc direkt hem i brevlådan, bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128



Hoppas du får en bra dag:)

2008-08-25 @ 13:08:14
Postat av: rooroo

om du tvivlar på läkarvården där. ska du aldrig besöka borgå i finland

2008-08-25 @ 13:11:44
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Paula

kan det inte vara sånt som jag hade då? det kliade inte men det var prickar som inte stod ut så mycket från huden och så blev jag typ röd. det går iaf bort efter en vecka :)

2008-08-25 @ 17:05:49
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0