TEST TEST TEST

Hipphipphuradetäremeliesdag

Jag älskar de dagarna man vaknar lite alldeles för sent av att mamma väcker en. Man ser solen skina igenom presiennerna och man bara känner på sig att det kommer bli en vacker dag.
Idag var det en sådan morgon.

Vaknade runt halv ett. Så fort mamma hade väckt mig tog jag min telefon och ringde min vän Emelie och sjöng för henne. För idag är det hennes alldeles egna dag. Idag är det hennes 18års dag. Hennes dag, hon blir vuxen.
Jag måste säga emelie, du är en av mina bästa vänner. Det finns verkligen ingen som du. Jag är så himla glad att jag fått lära känna dig. Jag älskar dig. Jag vill verkligen att du ska få den födelsedagen du förkänar plus mycket mera. !
Så jag utbringar en skål här på bloggen , en skål för emelie. En ung kvinna i sina bästa dagar.
HIPP HIPP HUUURAAAAA

Grattis babe , du ser ut som en kines ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar dig(L)

2008-08-14 @ 14:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0