TEST TEST TEST

Does your mother know

jag har funderat , Och kommit framtill att min blogg är faktist otroligt tråkigt.
Det är ju så att jag inte ens själv skulle stannat till och börjat läsa.
Ne nu måste jag fixa till detta!
Men det är det att jag är ju så himla upptagen hela tiden.
Men bloggen borde jag iallafall kunna ge några minuter varje dag.
Och så ska jag börja fotografera igen.
Men det är det att suktandet efter att fotografera kommer faktist bara fram när det är vackert väder ute. Det är nått med solen som gör mig så underbart glad.
Så det är nog därför bloggen ligger lite på skuggsidan ett tag nu.
Vi ser framemot de vackra dagarna.



Men idag slänger jag iallafall in en bild på min syster som jag tycker är väldigt vacker.
Den får komma in för att hon idag blivigt min kollega. Så grattis syster


Kommentarer
Postat av: anna

superfin bild :)



sedan så skulle jag vilja tipsa dig & alla andra om en grej :) jag har nämligen rensat garderoben nyss och har varit tvungen att sätta ut några av mina favoriter på försäljning för att de blivit för små/för att få in pengar.. i samma veva hittade jag denna fantastiska sida där man kan köpa & sälja begagnade kläder,väskor,accessoarer och skor i bra skick och till suveräna priser! www.buyorsell.blogg.se sidan är absolut värd ett besök! ha en fortsatt bra kväll ;>

2008-08-20 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0