TEST TEST TEST

Cosmos

Jag har ångest.
jag är kluven.
Jag vet inte om jag ska åka till sthlm och gå på popaganda.
I ena handen har jag popaganda garaterat kul och fantastisk musik.
I den andra handen har jag nya skidor, nya skidkläder, årskort i åre, plus massa andra saker jag ska spara pengar till.

Det är så svårt.
själva popaganda är ju ganska billigt runt 500lappen. Men resan dit och boende plus mat gör allt så mycket dyrare.
Har räknat ihop att det blir runt 3000kr. Och har jag lust att lägga ut det?
Och så kommer jag inte hinna få mina pengar när vi ska beställa biljetter. Och mamma och pappa vill inte låna till mig.
Men familjen, shout out louds, teddybears sthlm, bobhund,florence valentine, sebastien tellier, säkert, laakso är ju bara några av alla massor jag verkligen vill se.
HJÄLP MIG !

Kommentarer
Postat av: Paula

ÅK du kommer ångra dig annars!

2008-08-16 @ 22:21:43
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0