TEST TEST TEST

Allt på ett kort

Nu är jag hemma igen.
Efter en hel helg med herr blom i rättvik.
Det har varit helt underbart.
Heltklart en super avslutning på sommarlovet.
Tänk er en ljummen sensommarkväll med utsikt över siljan, grilla kött och dricka öl.
Hur underbart som helst. Sen på det att höra grabbarna snacka om skidåkning. Man blir så sugen

Dock är jag lite trött, men vem blir inte det efter en 6timmars bussfärd hem.
Imorgon blir det lite shopping med emelie,sanna&agnes.´Det var år sedan jag träffade agnes känns det som . Så det ska bli underbart.
Loggade även in på min internet bank och såg att jag fått tillbaka pengar från caliroots , härligt. Plus att imorgon kommer det in 5200 silvermynd landa in på konton, NIIICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0