TEST TEST TEST

All these lives

livet är en underligsak. Börjar man fundera för mycket så är det nästan dags att söka till psykiatriska avdelningen.
Jag försöker att inte tänka för mycket. Men det är det att jag vill veta hur allt fungerar. vad är det igentligen som gör att mina ögon är blå och matildas  bruna? Vad är det egentligen som gör maskrosorna gula?
Vad är det egentligen som gör att olika människor tycker om olika musik?
Och vad är det som gör att människor dras tillvarandra?
Det finns så många frågor, och alldeles för få svar. Iallfall alldeles för få logiska svar, alldeles för få svar som man egentligen vill höra. så varför har jag inte en liten gubbe på axeln som har alla svaren till mig? varför måste jag sitta ner och stirra rätt in i en vägg för att själv komma på svar som jag egentligen inte nöjer mig med.



har iallfall kommit på att mina inlägg har tråkiga namn, så i fortsättningen ska det bli låt titlar och andra poetiska saker som jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0