TEST TEST TEST

111

Kläder , jag måste säga att jag är sjukt intresserad av kläder.
Men det roliga är att jag kan aldrig bestämma mig för vilken stil jag vill ha
Ibland är jag electro brutta - ibland indiepoptjej - ibland white trash - Ibland "mode medveten " - ibland blir det lite jibb - ja ibland kan det bara bli hur som helst.
Och jag är faktist väldigt förvirrad över allt detta. Varför har jag så svårt att bestämma mig.
Men det är också postivit i försig. För då kan jag använda allt jag vill ha , men folk borde få spunk på mig. Fast iförsig kan man väl säga att det är min stil , att inte ha något alls.
en av mina bättre outfits, skopunkten påsen


Kommentarer
Postat av: humor på video

bra blogg!

kolla in våran humorblogg någon gång när du har tid :)

2008-08-05 @ 01:54:02
URL: http://ingod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0