TEST TEST TEST

110

ångest , är det de som medföljer med sprit?

Ne det är dags att jag börjar bli nykterist lise igen. Det låter som en bra idé , eller hur?
Jag ska också börja äta mindre kött. tyckter att det är en bra ide för både mig och djuren. !
Ja det är bara för mig att bli en bättre människa helt enkelt.

Jobbat idag, det var ganska kul faktist. Men så fort jag kom in blev jag sjukt mobbad för mitt snack om justice. Idag började också Daniel jobba hos oss. Det var roligt för han mobbade inte mig om justice, han var istället avundsjuk. Så han blev lätt godkänd! tur att någon uppskattar mig iallfall. Haha
Ne humorn på mitt jobb är på högnivå. Det är verkligen den som mobbar lise mest vinner. Haha
Jaja... FÖRESTEN , är det några av mina tjej kompisar som är suuuugen på ett  jobb? hör av er till mig då ! haha det är roligt att jag inte kommer på någon just nu. Haha

jag tycker om dig A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0